Followers

Wednesday 19 September 2012

luahan hatiku

dalam fikiranku masih tertaya apa itu cinta??
dan apa pulak cayag?
persoalan ini masih bermain dalam fikiranku ketika aku berumur 20 tahun 
di sini aku mengenali cinta..
menurut kawanku, aku telah jatoh hati, bukan jatoh cinta,
yang aku tahu, jatoh hati adalah seseorang yang suka kepada individu itu. 
manakala jatoh cinta pula, dua pasang mata bertemu mata,,,
situasi aku sekarang adalah jatoh hati,,
kerana aku suka dia.. bagi aku dia sempurna sagat.. 
aku sedar, dalm dunia ini, tidak ada seorang pon yang sempurna kecuali Nabi Muhammad S.A.W..
aku dah tertarik dengan kelembutnya, senyumannya, agamanya, penampilannya, dan macam2 lagi yang membuatkan aku tertarik padanay.
perasan ini aku simpan sehingga sekarnag..........

No comments:

Post a Comment